تبلیغ در سایت پس از طراحی اولیه سایت از عوامل مهم در افزایش کسب درآمد
نوشته شده توسط : hiwebex

هر سایت حرفه ای پس از مدتی برای برگشت سرمایه خود و کسب درآمد, شروع به جذب تبلیغ در سایتش می کند. اما مدیر سایت نباید فراموش کند که در فضا های مختلف سایت بیش از حد نباید تبلیغ کرد. سعی کنید اگر هم قصد استفاده از تبلیغ را دارید حتماً از قبل یک فضای کافی و متناسب برای این کار در طراحی اولیه سایت حرفه ای خود اتخاذ کنید. هم چنین سعی کنید از تبلیغ فلش و متحرک هم کمتر استفاده کنید تا هم چشم بازدید کنندگان دچار خستگی نشود و هم سرعت بالا آمدن صفحات سایت شما کند نشود.

اثر تبلیغ نمایشی در موفقیت یک سایت حرفه ای پس از طراحی سایت حرفه ای

تاثیر تبلیغ نمایشی در موفقیت یک سایت حرفه ای مساله ای است که جای بحث فراوانی دارد. در گذشته بازاریاب ها, بازاریابی موتور های جستجو و بازاریابی به شیوه تبلیغ نمایشی را به عنوان دو روش جداگانه می شناختند. به نحوی که از عمل جستجو برای فروش و از روش نمایش برای موارد مرتبط با برند ها استفاده می شد. اما با گذر زمان به این نتیجه رسیدند که در دست داشتن یک طراحی سایت حرفه ای در کنار تبلیغات نمایشی نقش بسزایی در افزایش ترافیک سایت از طریق موتور های جستجو خواهد داشت. از این رو افرادی که از هر دو روش بازاریابی در کنار هم استفاده می کردند شاهد افزایش تعداد مشتریان سایتشان شدند.

طبق اعلام شرکت گوگل 50 درصد از مخاطبینی که تبدیل به مشتری می شوند در ابتدا با تبلغات نمایشی رو به رو شده اند سپس مشغول جستجو در موتور های جستجو گر می شوند و بر روی تبلیغات موجود در گوگل کلیک نموده و در نهایت تبدیل به یک مشتری خاص برای طراحی سایت حرفه ای شما می شوند.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت حرفه ای می توانند شما را راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: